There was an error in this gadget

Monday, 11 March 2013

Jangan Menangis Untukku :')

Sekali ku telah berjanji
Tak akan ludah ku telan kembali
Karna ku tlah memilih
Cinta hanyalah satu tuk dirimu

Namun apa yang tlah kau beri
Benar lidah memang tak bertulang
Dulu kita berjanji
Tak akan pernah saling menyakiti

*
Cukuplah sudah jangan menangis untukku
Hapuslah air matamu
Beri ku kata maafmu takkan merubah
Hati terlanjur terluka

**
Selalu ku mencoba dan terus mencari
Jalan untuk memaafkanmu
Walau kutahu semua hanya sia-sia
Kusadar cintamu terlahir bukan untukku

Wednesday, 5 December 2012

miss them :(

'Tamatlah zaman persekolahan' haha , memang seronok kan bile dah abes sekolah , start dari umur 5 tahun sampai 17 tahun ak jadi budak sekolah . macam2 kenangan yg ak ade time sekolah .  hari nie dah genap seminggu ak dah tamat form 5 . sekejap sgt kan masa tu , pejam celik pejam celik dah abes sekolah dah . rindu sgt kat bebudak kelas ak . kadang-kadang ade jugak bergaduh , masam muka , rasa tak puas hati dgn dorang , tapi tu sume tinggal kenangan je kan . rindu balek nak gelak-gelak , gaduh dgn dorang , hee . 

Ha kat bawah nie macam-macam ragam kite orang time jadi budak SEKOLAH :)

 konon ny yg kiri tu no. 5 , yg tgh tu huruf A , yg kanan lak huruf K

 <3

 comel kan kami , hihi

 org yg paling rapat dgn ak , klu dy xde ak xblh idop kat skola tu , rindu sgt kat ika :(

 BFF :)

 time nie dah merdeka exam kimia 

 dorang dah abes exam , ak je yg xabes lagi 



PEACE !!!
MERDEKA !!!

*khas untuk bebudak 5 AK :)
*aku rindu sangat dgn korang :(

Sunday, 4 December 2011

cemburu =='

Kali nie entry ak nak cite sikit pasal cemburu nie .

Kata-kata yang sering kita dengar adalah “I cemburu kerana I sayang”. Betul ke kalau sayang kena cemburu ? Kalau tiada perasaan cemburu tu maknanya tak sayang ke ? Bagaimana pula kalau cemburu tu sampai ketahap yang tak mampu dikawal dalam erti kata lain obses sehinggakan menyekat kebebasan pasangan . Pasti ada bezanya dalam menilai cemburu sayang dan cemburu buta kan.

CEMBURU SAYANG

Biasanya cemburu ni lebih kepada kemanjaan . Sekadar menegur pasangan secara gurauan . Namun emosi mampu dikawal dan tidak wujud perasaan agresif . Cemburu sayang ini mampu menambahkan kemesraan di antara pasangan .

CEMBURU BUTA

Perasaan cemburu yang terlampau sehingga langsung hilang kepercayaan pada pasangan . Sentiasa berfikiran negatif dan kalau boleh mahu berada di samping pasangan setiap saat . Mengawal setiap gerak geri pasangan . Malah boleh hilang kawalan sehingga mampu mencederakan pasangan .




Cemburu korang tergolong dalam kategori yang mana ? Kalau yang berada dalam kategori cemburu buta tu , cepat-cepat la celikkan mata , sebelum korang kehilangan si dia .

Ingatlah cemburu macam mana sekalipun , kalau ditakdirkan dia bukan milik kita , kita pasti akan kehilangan nya juga .

Monday, 7 November 2011

aidiladha 2o11

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA ^.^

*raye tahun nie family ak sume pakai jubah , nie sume request dari ayah ak . so kite orang pun pakai la ~

nie je family yg ade mase raye  

girls and ladies

nie ank ayah ak yg x kawen ag . hehe

 my beloved 'daddy'

my sis

my dad and mom
(lovethem)

with my adek and niece


*rayetahundepansayeuploadgambarlagiye ^^

Wednesday, 2 November 2011

KL - MELAKA

JUMAAT


: seri perdana


okay , ak memang comel kan ? eheh

gemok ny ak

pengawas'11
SABTU

: melaka

ak pendek kan :(


gedik sebentar :)

menara taming sari


me with ina

river cruise , melaka

kak diba

* sekian , TQ ^^

Thursday, 30 June 2011

model shawl



menjadi model sementara untuk kakak ak .


model : dzuraini dzolkefli
make up : dzuraida dzolkefli
photographer : dzuraida dzolkefli

*kelakar pun ade kan ?